logo
Vítáme Vás v katalogu info-turistiky, ubytování a hotelových balíčku. Máme tu pro Vás mnoho možností v informacích jak o turistice, sportu, ubytování a mnoha dalších.

Pátek (19.04.2024)
SVÁTEK: Rostislav
ZÍTRA: Marcela

*** Účetnictví, mzdy, daně, personalistika Kralovice JIMIRO s.r.o.

Telefon: +420 604896456, 602372782, 373396868, 373397651
Webové stránky: www.jimiro.cz
Typ: OBCHODY-SLUŽBY KRALOVICE
Oblast: Plzeňský kraj
Město: Kralovice
Adresa: Na Palcátech 368 , 33141 Kralovice
Cena: dle ceníku nebo dohodou e-mail:uctarna@jimiro.cz
GPS: N 49°58.94893', E 13°29.10027'

Zobrazit na mapě

Účetnictví, mzdy, daně, personalistika Kralovice JIMIRO s.r.o.

/Kralovice,Jesenice, Plasy, Žihlea pod/

-


JIMIRO, s.r.o., s.r.o.

 

-

Účetnictví, mzdy, daně, personalistika

Kralovice JIMIRO s.r.o.

-

Na Palcátech 368 , 33141 Kralovice

Tel.:+420 604896456, 602372782,

373396868, 373397651

www.jimiro.cz

GPS:N 49°58.94893', E 13°29.10027'

uctarna@jimiro.cz

-

Provozní doba:

Pondělí - Pátek 7.00 - 16.30  Sobota 8.00 - 11.00 hodin

jinak po dohodě

-

Zpracováváme účetní agendu v podvojném účetnictví, přiznání k silniční dani a knihy jízd. Vedeme evidence zdanitelných plnění, účetní knihy, deníky a výkazy. Zúčtováváme daně z přidané hodnoty. Počítáme cestovní náhrady a daně z příjmu fyzických i právnických osob.

Vedení účetnictví

Vedení účetnictví

Nabízíme vám kompletní účetní a daňový servis, průběžné nebo jednorázové (roční) zúčtování vašeho podniku:

  • zpracování účetních agend v podvojném účetnictví, vedení příslušné účetní evidence (knihy, deníky, výkazy), včetně kontaktu s úřady a vyhotovení všech zákonem stanovených účetních výkazů.
  • DPH: zúčtování daně z přidané hodnoty (DPH), vedení záznamní povinnosti (evidence zdanitelných plnění), výpočet přiznání k DPH, tvorba souhrnných hlášení
  • výpočet daně z příjmu a zpracování přiznání daně z příjmu fyzických i právnických osob.
  • rekonstrukce účetnictví z předchozích let.
  • přiznání silniční dani, výpočty cestovních náhrad (diety a kilometrové), zpracování knih jízd.

Vaše účetnictví vám pochopitelně po zpracování předáme v tištěné (papírové) formě, nebo v elektronické podobě na disketách nebo CD.

Orientační ceny

Ceny jsou smluvní, stanovené dle předchozích zkušeností, po dohodě s našimi zákazníky.

  • Podvojné účetnictví (menší s.r.o., roční objem tržeb do cca 5 milionů Kč, 5-10 zaměstnanců, plátce DPH měsíční, vlastní HIM odepisovaný) orientačně 4.000,-- až 7.000,-- Kč bez DPH měsíčně.
  • Výše uvedené ceny zahrnují kompletní zaúčtování, zpracování záznamní povinnosti k DPH a všechny související operace dle dohody se zákazníkem, kompletní zpracování mzdových a personálních agend, účast na kontrolách, ekonomické poradenství.
  • Minimální sazba za kompletní vedení podvojného účetnictví právnické osoby je 2.000,-Kč za měsíc bez DPH (i při minimálním počtu dokladů, včetně daňového přiznání, přiznání k DPH, přiznání k silniční dani, evidence majetku, účasti na kontrolách, konzultace atd.) bez zpracování mezd zaměstnanců.
  • Daňová evidence
  • Minimální sazba za kompletní vedení daňové evidence fyzické osoby podnikající na hlavní zdroj příjmů je 1.000,-Kč za měsíc bez DPH (i při minimálním počtu dokladů, včetně daňového přiznání, přiznání k DPH, přiznání k silniční dani, evidence majetku, účasti na kontrolách, konzultace atd.) bez zpracování mezd zaměstnanců.

  • Bližší informace Vám podáme v sídle společnosti nebo na telefonu 373 396 868 a 602 372 782 pan Vlček nebo na telefonním čísle 604 896 456 p. Tichý

-

Daňová evidence

  • Vedení daňové evidence v souladu s §7b zákona č. 586/1992 Sbírky o daních z příjmů
  • vedení peněžního deníku, knih faktur, knih majetku včetně odpisů
  • zpracování přiznání k DPH pro plátce DPH, včetně zákonné evidence uskutečněných a přijatých zdanitelných plnění
  • v rámci roční uzávěrky nabízíme zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob a přehledů na sociální a zdravotní pojištění

-

Ekonomické poradenství

  • zpracování podkladů k úvěrům, včetně výhledů
  • zpracování podkladů pro leasingy
  • zpracování finančního hodnocení hospodaření
  • možnost zajištění účetního auditu

-

Naše organizace Vám může nabídnout uplatnění náhradního plnění na veškeré odebrené služby a zboží v danném kalendářním roce.

Bližší informace Vám poskytne pan Jiří Vlček na telefonu 602 372 782.

-

Mzdy

Naše mzdová účtárna je připravena na kompletní zpracování mezd Vašich zaměstnanců včetně všech souvisejících úkonů, tj. výpočet čistých mezd, roční vyúčtování daně ze závislé činnosti, tisk diskrétních výplatních pásek, vedení mzdových listů, výpočet exekucí zaměstnanců, evidenční listy důchodového pojištění, vyhotovení přehledů zdravotním pojišťovnám a správě sociálního zabezpečení, atd.

-

Vstoupit do Spočítejte si.

EXTERNÍ MZDOVÁ ÚČTÁRNA 

kompletní mzdový outsourcing pro organizace
 
Společnost JIMIRO s.r.o. zpracovává mzdovou agendu pro malé i velké organizace. Mzdová agenda je zpracovávána za podmínek zajišťujících minimalizaci rizik spojených s únikem informací. Dodavatel smluvně garantuje plnou odpovědnost za poskytnuté služby a je smluvně vázán povinností dbát na to, aby se důvěrné informace zákazníka, které bude využívat ke své činnosti nedostaly do rukou třetí osoby nebo nebyly jinak zneužity proti zájmům zákazníka.

-

Personalistika

Naše mzdová účtárna zajišťuje vedení osobních údajů zaměstnanců, zpracování smluv, mzdových výměrů, zpracování dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr, zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců pro ČSSZ a ZP, vedení a archivaci mzdových listů, veškerou komunikaci při jednáních se ČSSZ, ZP, FÚ, zastupování při kontrolách se ČSSZ, ZP, FÚ, atd

-

Výstupy

Naše mzdová účtárna je připravena vyexportovat libovolné sestavy do požadovaného formátu. Diskrétní výplatní pásky umožní kontrolované utajení mezd vedoucích zaměstnanců a diskrétnost mezd všem ostatním zaměstnancům Vaší společnosti. Samozřejmostí dnešní doby je požadavek klientů na obdržení příkazů k úhradě v elektronické podobě připravené přímo pro přenos do internetové banky.

-

Argumenty

Z jakého důvodu využívat outsourcing mzdové agendy?

  • uspoříme Váš čas
  • umožníme Vám soustředit se na Váš hlavní předmět činnosti
  • vyřešíme zastupitelnost
  • ochráníme osobní data Vašich zaměstnanců
  • snížíme Vaše náklady a zvýšíme jejich transparentnost
  • zbavíme Vás odpovědnosti za zpracování mezd
  • budeme respektovat Vaše individuální požadavky
  • garantujeme Vám správnost a včasnost zpracování mezd v souladu s aktuální legislativou
  • převezmeme rizika a penalizace za chybné zpracování mezd

-

Reference

V současné době zpracováváme mzdy pro 12 velkých a 27 malých organizací, mezi nejvýznamnější klienty patří organizace s 550 zaměstnanci.
Tento objem zpracování mezd zajišťují zkušení mzdový účetní s potřebnou praxí, kteří jsou pravidelně školeni v souladu se změnami legislativy ČR.
Samozřejmou součástí našich služeb je i převzetí odpovědnosti za zpracování mezd. Poskytujeme plnou záruku za zpracování jištěnou pojištěním odpovědnosti.
Jmenné reference zde z důvodu diskrétnosti neuvádíme. V případě zájmu o naše služby Vám je rádi sdělíme v rámci naší nabídky.

-

Řízení rizik a pohledávek

Kontakt:
Mgr. Miloslav Hrdlička

-

Investiční zlato

Zlato je jistota

Investování do zlata je velmi konzervativní a bezpečný způsob uložení majetku. Je to pojistka, která Vaše bohatství spolehlivě ochrání v nejisté době, v časech finanční nebo hospodářské krize. Nákupem zlata se můžete dobře ochránit před inflací, zabezpečit se na budoucnost nebo bezpečně uchovat rodinný majetek pro příští generace. Všechny země světa uznávají zlato jako mezinárodní měnu a zvolily si zlato jako svoji úřední rezervu. Vzhledem k tomu, že se většina zemí snaží své zásoby zlata i nadále rozšiřovat, nebude to špatným rozhodnutím ani pro Vás. Využijte možnosti jednorázového nákupu investičního zlata anebo možnost uzavřít náš produkt spoření se zlatem.

KONTAKTNÍ MÍSTO společnosti FINOD s.r.o. pro Plzeňský kraj:
náměstí Republiky 28, Plzeň
telefon: 377 970 715

PROVOZNÍ DOBA:
Po     vyhrazeno pro sjednané schůzky
Út     9:00 - 12:00     13:00 - 15:00
St     9:00 - 12:00     13:00 - 17:00
Čt     9:00 - 12:00     13:00 - 15:00
Pá     vyhrazeno pro sjednané schůzky


nahled