logo
Vítáme Vás v katalogu info-turistiky, ubytování a hotelových balíčku. Máme tu pro Vás mnoho možností v informacích jak o turistice, sportu, ubytování a mnoha dalších.

Pátek (19.04.2024)
SVÁTEK: Rostislav
ZÍTRA: Marcela

*** AUTOSERVIS-PNEUSERVIS Kralovice - autolakovna, odtahová služba Robert Babic

Telefon: +420 603938024
Webové stránky: www.autoserviskralovice.webmium.com
Typ: OBCHODY-SLUŽBY KRALOVICE
Oblast: Plzeňský kraj
Město: Kralovice
Adresa: Plzeňská 519 Kralovice 33141
Cena: dle ceníku nebo dohodou e-mail:autobabic@email.cz
GPS: N 49°58.66402', E 13°28.80883'

Zobrazit na mapě

Autoservis Kralovice Robert Babic nabízí opravy vozů a zemědělské techniky. Nabízí klempířské a karosářské práce a odtahovou službu. Provoz autolakovny se zaměřením na veterány.

_


_

AUTOSERVIS-PNEUSERVIS

Robert Babic Kralovice

+ autolakovna, odtahová služba

-

Plzeňská 519 Kralovice 33141

Telefon: +420 603938024

-

PROVOZNÍ DOBA:

Pondělí až pátek 8.00 - 18.00 hodin

Sobota 8.00 - 15.00 hodin

Neděle po dohodě

-

NABÍZÍME:

služby

AUTOSERVIS

PNEUSERVIS

AUTOLAKOVNA

AUTOODTAHOVÁ SLUŽBA NON STOP

LAKOVÁNÍ HLINÍKOVÝCH PROFILŮ

-

Rozbor služeb

Opravy osobních a užitkových vozidel všech značek

Opravy zemědělských a stavebních vozidel

Opravy nákladních vozidel

Opravy a repase náprav na Pegueot, Citroen

DIESEL partner - servis DELFI opravy vstřikovacích čerpadel a vstřiků

-

Autolakovna od A - Z

Specializace lakovny - lakování autoveteránů a moto

Lakování hliníkových profilů i větších rozměrů


Klempířské a karosářské práce

Diagnostika

Geometrie

Autoskla a renovace světel

/spolupráce pojišťoven/

Příprava vozidel na STK a EM včetně kompletního zajištění

Příprava vozidel na letní i zimní provoz

Prodej náhradních dílů pro osobní i nákladní vozidla včetně zemědělských a stavebních vozidel

-

Montáže tažných zařízení

 

TYPY TAŽNÝCH ZAŘÍZENÍ A POUŽÍVANÉ KULOVÉ SYSTÉMY

INFORMACE K ELEKTROINSTALACÍM

Typy tažných zařízení a používané kulové systémy

Dvoušroubový systém: Dle směrnic 94/20 ES(e) a předpisu EHK-55 (E) je na tento systém nahlíženo jako na nerozebíratelný, tento systém se nesmí použít na vozidlech, kde kulový čep překrývá registrační značku. Podle původního schválení (národní atest MD) se na tento systém nahlíželo jako na demontovatelný čep za pomocí nářadí. Proto u národního schválení je možné použít tento systém i u vozidel, kde kulový čep překrývá registrační značku. Zde však platí zásada, že musí být kulový čep demontován pokud není připojen přívěsný vozík. Tento systém je nevhodný pro použití couvacích senzorů, protože tyto senzory vám signalizují místo prostoru za vozidlem kulový čep.

 

Dvoušroubový systém: Tento systém má stejné vlastnosti, jako předcházející systém. Používá se tam, kde se nedá výrobně použít předcházející systém.

 


Bajonetový systém: Jedná se o systém jednoduché demontáže kulového čepu bez pomoci nářadí. Výhodou systému je jednoduchá a rychlá možnost demontovat kulový čep z vozu a zachová vozidlu originální vzhled. Také je zde zamezeno možnosti způsobit škodu kulovým čepem na vlastní,cizí věci, nebo vozidle. Při vývoji je u tažného zařízení osazovaného tímto systémem kladen větší důraz na vzhled výrobku na vozidle. Tento systém se dále používá pro vozidla, kde kulový čep překrývá registrační značku vozidla a pokud je vozidlo vybaveno couvacími senzory. Kulový čep se nemusí zamykat – kulový čep při připojení přívěsného vozíku nelze demontovat, tím je zamezeno zcizení přívěsného vozíku.

Systém vyvinutý v SVC Náchod v r.1998 – originální systém, který dnes nelegálně kopírují další výrobci tažných zařízení.

 

SVMAT-2/3 Vertikální automatický uzávěr: Tento kulový systém je na vozidle uložen vertikálně, což umožňuje, že po demontáži kulového čepu z vozu není na vozidle patrné, že je vybaveno tažným zařízením. Toto řešení zachová vozidlu úplný originální vzhled a estetiku. Při použití tohoto systému, není změněn zadní nájezdový úhel, jako u ostatních provedení. Tento systém je většinou dodáván se systémem SKL – sklopnou auto zásuvkou pod nárazník. Je vhodný pro couvací senzory.

 


Přírubový čep: Tento systém je konstruován na vyšší zatěžovací hodnoty, proto se používá na pracovních, užitkových a terénních vozidlech.

 

Přírubový S: Systém s tímto označením má navíc možnost výškového nastavení kulového čepu v závislosti na zatížení vozidla.
Přírubový čep čtyřděrový: Tento systém se využívá pro užitková a nákladní vozidla.

 


nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled